OLEJE PRZEKŁADNIOWE SAMOCHODOWE
Oleje przekładniowe GL-4
Wielosezonowe oleje przeznaczone do smarowania przekładni skrzyń biegów oraz przekładni głównej samochodów osobowych, ciężarowych, w których zaleca się stosowanie oleju GL-4 klasy wg API.
Nazwa produktu |
Gęstość w 15°C kg/m2 |
Temp. zapłonu °C |
Temp. płynięcia °C |
Lepkość kinematyczna 40°C mm2/s |
Wskaźnik lepkości |
GL-4 80W |
894 |
210 |
-30 |
9,5 |
90 |
GL-4 80W/90 |
897 |
220 |
-30 |
15,5 |
95 |
GL-4 85W/140 |
903 |
230 |
-18 |
26,0 |
90 |
Oleje przekładniowe GL-5
Wielosezonowe oleje przeznaczone do stosowania w przekładniach skrzyń biegów oraz przekładni głównej samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów i maszyn budowlanych pracujących w bardzo trudnych warunkach.
Spełnia wymagania: API GL-5, MIL-L-21055D.
Nazwa produktu |
Gęstość w 15°C kg/m2 |
Temp. zapłonu °C |
Temp. płynięcia °C |
Lepkość kinematyczna 40°C mm2/s |
Wskaźnik lepkości |
||
GL-5 80W |
894 |
200 |
-30 |
9,5 |
90 |
||
GL-5 80W/90 |
897 |
220 |
-27 |
15 |
95 |
||
GL-5 85W/140 |
903 |
230 |
-21 |
26 |
90 |
||
GL-5 75W/80 Semisynthetic |
885 | 190 | -42 | 9 | 170 | ||
GL-5 75W/90 Semisynthetic |
899 | 210 | -43 | 17 | 180 | ||
GL-5 75W/90 Synthetic |
901 | 210 | -43 | 17 | 180 | ||
GL-5 75W/140 Synthetic |
905 | 210 | -42 | 26 | 175 |
Oleje do przekładni automatycznych ATF
Przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron® III. Zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wymagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF.
Nazwa produktu |
Gęstość w 15°C kg/m2 |
Temp. zapłonu °C |
Temp. płynięcia °C |
Lepkość kinematyczna 40°C mm2/s |
Wskaźnik lepkości |
HIPOSPEC ATF II D |
885 |
200 |
-40 |
35 |
160 |
HIPOSPEC ATF III Semisynthetic |
875 | 200 | -48 | 34 | 210 |
Hipospec ATF VI |
846 | 200 | -50 | 20 | 152 |
CVT Fluid Fully Synthetic ATF |
0,885 | 200 | -50 | 35 | 175 |